میدان انقلاب

میدان انقلاب

روزنوشت:

ترک عادت های بد حس خوب شدن به انسان میدهد
{93/7/4}

طبقه بندی موضوعی

خطبه صد و یکم:در زمینه سختیها

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵ ق.ظ

وصف روز قیامت قیامت روزى است که خداوند همه انسانهاى گذشته و آینده را براى رسیدگى دقیق حساب و رسیدن به پاداش اعمال، گرد آورد، همه فروتنانه به پاخیزند، عرق از سر و رویشان و کنار دهانشان جارى است، و زمین زیر پایشان لرزان است، نیکوحالترین آنان کسى است که جاى گذاشتن دو پایش را پیدا کند یا جایى براى آسوده ماندن بیابد.

خبر از آینده خونین بصره و رزم مجاهدانى پیروز فتنه هایى چون تاریکى شب که هیچ نیرویى نمى تواند برابر آنان بایستد، و هیچ کس نتواند پرچمهاى آن را پایین کشد، به سوى شما مى آیند چونان شترى که مهارشده، و جهاز بر پشت آن نهاده، و ساربان آن را کشانده و به سرعت مى راند فتنه جویان کسانى هستند که ضربات آنها شدید و غارتگرى آنان اندک است. مردمى با آنان جهاد مى کنند که در چشم متکبران خوار، و در روى زمین گمنام، و در آسمانها معروفند، در این هنگام، واى بر تو اى بصره! از سپاهى که نشانه خشم و انتقام الهى است، بى گرد و غبار و صدایى به تو حمله خواهند کرد، و چه زود ساکنانت به مرگ سرخ و گرسنگى غبارآلود دچار مى گردند.

۹۳/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد قربان پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی